torstai 23. helmikuuta 2012

something somewhere

Tänään oli tarkotus mennä hiihtämään - olin kattonu jo kamat valmiiks ja kaikkea - mutta sitten tuo niin ihana lumisade esti koko suunnitelman. Eikä äiti kyllä ihan innostunu tosta mun hiihtosuunnitelmasta, koska oon vähän kipeenä ja mulla nuha ja yskä pahenee herkästi tällasesta pienestä köhimisestä kunnon flunssaks. Eli jäi se reissu - toistaiseksi - tekemättä. No, ei sitte muuta kun oon katellu ohjelmia ruutu.fi: stä ja lueskellu ja tein pitkin hampain äikän kirjallisuusprojektia. Karua kun joutuu tuhertamaan sellasta lomalla! :o
Mut nyt se on melkeen valmis. Jäljellä enää pientä hienosäätöä ja printtaus ja kannen kuvitus. Ne teen vaikka maanantaina tai sitten sunnuntaina kuhan tuun iskältä. Palautuspäivä on keskiviikkona eli hyvin kerkiää. :)

Alla on Dan Brownin Kadonnut symboli. Valkkasin sen kirjallisuusesitelmääni.



Pikku Myy kello on itse tehty, joskus viitosella ala-asteella. Vieläkin seinällä :)
                                              

2 kommenttia:

  1. Apua vähän söpö tuo kello :D

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista