keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Yesterday

Katoin eilen ajan kuluks Sex and the city 2, yllätyin kun tää kone suostu pyörittää blue ray: täkin.


Tällä hetkellä luen Potter 6: sta. Mulla on aina joku pakottava tarve lukee koko sarja, jos sen kerran alotan. Joskus vähän ärsyttää, mut en vaan onnistu jättää sitä kesken.



Potter- sarjan jälkeen alotan lukemaan tätä Tuija Lehtisen kirjottamaa Ruusumadonnaa. Vaikuttaa ihan hyvältä. Lainasin sen tossa maanantaina kirjastossa.



Tänään leivoin mokkapaloja, mut toi kuva on vähän huono ja siitä puuttuu vielä se kuorrutus. Eli näytti kyllä paremmalta valmiina, mutta ei siitä ehtiny valmiina ottaa kuvaa kun se katos jo ihmisten suihin.
No hyvä kun maistu, vaikka siihen kuorrutteeseen kyllä lorahti aika reippaasti sitä kahvia.... :)



Kuorrutteesta vähä jännä kuva siellä sotkotus purkissa. :))

4 kommenttia:

  1. kiva blogi tsekkaa munki !


    http://tainas-lifestyle.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja juu, voin senkin katsastaa, vaikka saman tien.

      Poista
  2. Mäkin luen aina koko Potter-sarjan kun kerran aloitan! :) Nyt oon tehny niistä myös juttuja mun blogiin. Ootko käyny kattomassa? :)
    www.heksanlukunurkkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon mä pari niistä lukassu. Viimeks taisin lukea sitä sun nelosesta kertovan tekstin. :)

      Poista