maanantai 13. helmikuuta 2012

if you´re unhappy everybody are thinking what´s wrong whit you. If you´re happy, everybody are thinking you´re crazy

Viikonloppu hurahti kauheen nopsasti ohi. Omani vietin iskällä ja leivoin siellä kaks kokonaista pellillistä mokkapaloja. Fiksu kun olen, niin en tietenkään älynnyt ottaa kuvia, ja jäljellä on enää huomen kavereille menevät kolme palaa. Päätettiin kamujen kanssa tänä vuonna antaa ystävänpäivälahjoiksi vaan jotain herkkuja, jotka ollaan ite tehty. Kellään kun en oikeen oo rahaa ostaa mitään. :)

Huomen aamul pitäis käydä veljen kanssa autokoululla kyselemässä mopokorttijuttuja mulle ja ehkä mahollisesti varaamassa mulle jo tunnit. Täytän 15 vasta toukokuussa, mutta parempi ajoissa, että varmana saan sen kortin heti kun täytän. Odotan sitä jo niiin paljon! Vielä pitää kyllä miettiä otanko skootterin vai mopon. Kamut haluu et otan skootterin, mut ite pelkään et sen ajamisesta tulee tylsää pidemmän päälle, kun ei siinä tehä oikeen muuta kun väännetään kaasua... No, mietitään vielä. (:

 Pakko sanoo vielä, että ilonen yllätys tuli: 10 matikan kokeesta! Aiheena algebran perusjutut. Oli ihan sairaan helppo koe kyllä... ::)





2 kommenttia:

  1. Jotenkin musta tuntuu että oot Heikin kanssa samanlainen luonnonlahjakkuus matikassa! :) Mä sain yläasteen aikana vaan yhden täyden kympin matikan kokeesta... Loput oli sitten jotain ysin ja kymppimiikan väliltä. :)

    VastaaPoista
  2. Älä pliis vertaa mua Heikkiin! ::D Ei mut, tää oli yks niistä harvoista matikan kympeistä mulla. Mutta kiitos.

    VastaaPoista