keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Tapaamisia ja tulevaa

Eilen oli se pelätty köksän kerta, mutt ei se loppujen lopuks niin paha ollukaan. Vähän Raili huusi siitä kun oltiin lähetty ilman lupaa se 15 minaa etuajas viime viikolla, mut siinä se. Uhkas et jos uusitaan temppu niin saadaan jälki-istuntoo, mut en mä haluis uusii sitä. Ei siin ollu mitään kivaa jos ajattelee. Riskeerasin vaan numeroni. Tehtiin kuitenkin ens viikolle valmisteluja, siis kun järkätään "riparijuhlia". Mä tein Janinan kanssa pullapitkon, kaks teki tuulihattuja, yks täytekakun pohjan, kaks teki tän kerran ruuat ja kaks tän kerran jälkkärit. Iha jees tunti oli. :)

Tänään oli sitten se riparitapaaminen. Sitä ennen käytiin Jullen kanssa kyselemäs mulle mopotunteja. Vähän jännä se järjestely. Pitää olla jo täyttäny 15, ennen kun saa ottaa niitä ajotunteja, vaik esim. autokoulus saa ajaa ennen ku on 18. Vähä tyhmää, mut onneks niitä tunteja ei oo kun kolme. Teoriat saa ilmeisesti ottaa jo ennen kun täyttää. Mut ite täytän vast toukokuun alussa, nii ei täs sillee mikään kiire oo.
Käytiin myös pitsalla ja ostaa suklaata. Minttusuklaakrokantti <3
Saatii noi ylläolevat raamattu ja virsikirja sielt riparitapaamisesta. Hienon näköset ne ainaki on jos ei muuta

Huomenna on äikästä koe, käsittelee kirjallisuudenlajeja. Helppoa tulee olemaan. Perjantaina on edessä enkun koe. Sitä odottelen pelonsekaisin tuntein, koska se enkun kielioppi on jotain hämärää siansaksaa mulle... Puhua sitä osaan niin että saa selvää, mut se oikeitten prepositioitten laitto oikeisiin kohtiin, joskus sanajärjestys, ne -S: ät tietyissä kohissa sanojen lopussa ja muu vastaava menee joskus vähän väärin. Mut ei se mitään. 8 on numero pysyny, joskus noussu jopa 9 eli peukut pystyyn et nyt nousis. ::)


4 kommenttia:

  1. Mietin et miten kuljet aina niissä huppari tyylisis vaatteissas ja niil laineikkail hiuksil suoristasit edes.Katot muita kun mikäkin yli ihmine ja oot kuvitellu omassa päässäs olevas niin tärkee.Naurat käytävil koulussa semmosel teko naurulla ja esität et sulla on niin kivaa.Voin nyt vaan sanoo et kaikki pojat vois sanoo et oot viime tyttö kenen kanssa ne haluais olla.Et kuulemma edes osaa tanssia vaikka sitä niin innoissas harrastat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin et mikä ongelma se on sulle jos oon sellanen kun oon? Mut iha vaan selvennykses sun väärinymmärryksiis: en oo käyttäny huppareita juur ollenkaan nyt kasilla. Suorat hiukset ei todellakaa sovi mulle, näytän täydelt keharilta niitten kanssa enkä muutenkaa tykkää liimaleteistä. Sori jos sulle tulee sellanen olo et katon toisii alentuvasti, mut tietääkseni sä et nää mun ajatuksia ja tiedä mitä mä ajattelen. Nimittäin en pidä itteeni erityisen tärkeenä. Ja miks ihmeessä tekonauraisin koulussa? Vaikka tunnen välil alemuuskompleksia nii en oo sentää niin alas vajonnu, että pitäis ruveta esittämään jotain. Öö, ootko puhunu kaikille maailman pojille ja kysyny et ne ei haluis olla missää tekemisis mun kaa? Ja ihan infona, täl hetkel oon sitä mieltä et meiän koulusta ei löydy ketään jonka kaa haluisin seukata tai jotai. Ja kuulemma oon huono tanssija, ootko ite nähny kun tanssin? Ilmeisesti et, eli kuulopuheisiin ei kannata juurkaan luottaa. En oo mun tanssiryhmän parhaita, mut tykkään tanssia ja teen sitä mistä tykkään ja oon ihan hyväkin siinä.
      Mut kiitos kun kerroit mitä ajattelet, on aina mielenkiintosta kuulla mitä toiset musta ajattelee. Ens kerralla voit tulla sanoo päin naamaa jos sul on noin tylsää, että pitää tulla dissaa toista feikeillä jutuilla. En tiiä kuka oot, mut mul on aika selvä arvaus henkilöllisyydestäs, oot meinaan pakosti meiän koulusta kun kerta kirjotit tolleen. Tai sit oot joku trolli. Mut kiitos ajatuksen vaihdosta, se pisti miettimään että maailma on tosiaan pullollaan niitäkin, jotka tulee purkamaan omia harmejaan toisille vähän jännemmässä muodossa mut kumminkin. :)

      Poista
    2. En tajua mitä järkeä on tulla sanomaan tolla tavalla kenellekään. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Eikä näytä olevan sulla rohkeuttakaan, koska pitää sanoa anonyymisti netissä. Onks ittelläs kaikki okei, kun pitää tulla mollaamaan muita? Voin kertoa, ettei se mitään auta, joten voit saman tien lopettaa. Ja Hannalle vielä, oot mahtava tyyppi, eikä sun kannata kuunnella muita, vaan elää just niin kuin sä haluat, koska sun elämäs on sun eikä kenenkään muun. PISTE. :)

      Poista